Tepla není nikdy dost

Musím vypadat jako totál magor, jehož tepelná pohoda je nad hranicí běžného lidského vnímání, když venku vylézá rtuť do extrémních hodnot a já tu tvořím kousky, jež tělesnou teplotu ještě zvyšují... ale podzim se blíží a mně končí rodičovská dovolená. Slibuju, že příští příspěvek bude aspoň trochu letní.

Zpracovávám staré nasyslené zásoby. Adamovi jsem ušila softshellovou vestu podšitou další vrstvou fleecu. A musím napsat, že dělat výpustkové kapsy z teplého softu bylo docela terno...





Komentáře

  1. Super! Máte to vše krásné a precizní! A já jsem taky blázen, co v největších vedrech šije podzimní oblečení. Musíme mít náskok, no ne? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Ale je tam samozřejmě pár chyb :-) A náskok musí být, přece teď nebudeme šít letní věci, to už nemá cenu :-)

      Vymazat

Okomentovat