Čtvercový výstřih

V posledním Ottobre mě nadchly šaty se čtvercovým výstřihem. A protože šaty až tak moc nenosím, spáchala jsem kratší variantu (triček není nikdy dost). Tak nějak se mi zdálo, že raglánové rukávy se s předním a zadním dílem potkávají pod úhlem 45°, takže slícovat pruhy bude hračka. Jenže! Látku jsem měla předepranou, což už dlouho nedělám, protože sesadit pak vzor překračuje hranice mojí trpělivosti, pročež raději připočítávám centimetry na srážlivost. A navíc to 45° vůbec nebylo! No nic. Sesazení se nezdařilo a jako vzpruhu z pruhů chystám na příště hvězdy a pruhy aneb Amerika naopak.

Každopádně je tenhle střih ideální pro všechny, co nesnášejí lemování průkrčníku. Kraje jednoduše podehnete a přišijete :-)

PS: Sukně je stará asi deset let a není mým výtvorem. Na fotkách je dominantní čistě jen proto, že kdykoli ji obleču, mi Adámek říká: "Vypadáš jako princezna!"





Komentáře

Okomentovat