Manga mikina

Střih se šikmým zipem z Ottobre 5/2014 už jsem si vyzkoušela se svetrovinou. Tentokrát přišla na řadu teplákovina Manga Lillestoff, ale měla jsem jen metr, tak jsem rukávy doplácla jednolícem. Kapsy jsem upravila a šila je, když už jsem měla mikinu hotovou, a chytila si nožem mikču kousek nad lemem, motovidlo neohrabaný a "vyšila" si do ní pěknou skobu. Malá (nenápadná) aplikace to zachránila. Kdo ji najde na fotkách, má jeden malý bezvýznamný bod (na který nebude brán zřetel).

 
 




Komentáře

  1. Sluší, záplata je ve hvězdička v kolečku? A jak vypadá mikina úplně rozetnutá? Prosím ještě jednu fotku s úplně rozepnutou. Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Jee mohla bych Vas poprosit mám strizeno stejnou mikinobundu, ale nevím jak to tam je když je to šikmé zapínání. Mohla by jste mi ji prosím vyfotit jak je rozepnuta abych měla aspoň trošku představu? Děkuji Tereza

    OdpovědětVymazat

Okomentovat